Ja, jag är lyckligt lottad

19 Feb

Jag fick en släng av panik igår. För två veckor sedan skrev jag på avtalet, vilket innebär två veckor närmare min dröm. Hur ska jag hinna allt som är kvar på min lista? Hur ska jag hinna njuta av den sista tiden som mammaledig när hjärnan är igång från tidig morgon till sen kväll.

Det här är så himla galet häftigt att jag knappt kan bärga mig!

image

Vad mer kan jag begära av livet? Jag har allt jag någonsin har önskat mig. Jag har svårt att ta det till mig. Jag är tacksam.

{Jag är panikslagen}

3 svar to “Ja, jag är lyckligt lottad”

  1. I skuggan av Arvid och Lydia 19 februari, 2015 den 08:57 #

    Grattis ! Låter underbart. 🙂

  2. I skuggan av Arvid och Lydia 12 mars, 2015 den 02:09 #

    Hur går det vännen… 🙂
    Saknar dina inlägg.

    • rosendagg 12 mars, 2015 den 02:26 #

      Det går bra, men är lite mkt nu. Jag skriver snart igen.

Lämna en kommentar