Nedräkning

10 Feb

Min dröm har blivit till verklighet och jag måste nypa mig i armen för att inse att det verkligen händer på riktigt. Igår var jag på banken och gjorde klart allt inför själva köpet den 31/3 och då slog det mig att väntan är över! Det har varit en lång process med många timmar framför datorn för att få till budget och affärsplan. Stackars Anton. Jag tror snart hans öron trillar av pga allt mitt tjöt och gnäll. Men nu så! Äntligen!!

Lill-tjompa har hunnit bli 10 månader och hennes personlighet syns allt mer: matglad, envis {vilket temperament!} och ler som solen själv. Tänk för ett års sedan låg jag i soffan och var bitter, nästintill hatisk 😉 Hennes nya ”grej” är att höja på ögonbrynet vid tilltal och fredags lyckades jag fånga det på bild. Haha!

image

Nu ska jag dejta tvättstugan. En odödlig relation 💕

Ett svar to “Nedräkning”

  1. Mamma 10 februari, 2015 den 01:13 #

    Ja, du! Vi ser med spänning fram mot att få se butiken. Har hämtat Lill-tjompans födelsedagspresent idag. Kram

Lämna en kommentar